Bra start

Det har varit en bra start på nya året. Jag fortsätter med ledig fredag, vilket fortfarande känns som världens bästa investering. Lilja är inne i en ny lägga-pärlplattor-fas och nu sitter Elvin också och lägget med små pärlor. Visst, inte efter svåra mönster, men det är så härligt att kunna sitta ner och att lillebror kan göra samma sak. Som ikväll, efter att hela familjen bakat och ätit pizza så spelade vi "Labyrint" som Lilja fick i julklapp. Så trevligt sällskapspel som jag varmt rekommenderar. Elvin är egentligen för liten, men vi tävlade i par och då funkade alldeles utmärkt! 

Nu är vårt utbygge så gott som helt klart! Ny entré, badrum, extratoa och tvättstuga. Vi startade i början av mars så det har varit ett utdraget projekt. Därför är det extra kul att både jag och M är så nöjda. Det som är kvar att göra är bastu i badrummet. Sen ska pausa ett tag. 
(null)

Tapeten i entrén gör mig glad varje gång jag kommer innanför dörren. 

/Josefine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0