Branäs

Under den långa tystnaden här har jag hunnit med en familjetrip till Branäs. Jag kan erkänna att detta är något som M länge har velat göra. Hade han fått bestämma hade vi varit iväg redan förra året, men jag är glad att vi väntade ett år...  För det blev en riktig succé! Elvin kändes inte för liten. Jag är så nöjd med vår resa. Barnen var sådana kämpar i backen och det tyckte om skidåkningen lika mycket som mig och M. Lilja susade ner i backarna och Elvin hade susat iväg alldeles för fort om M inte haft en sele att broma med i de större backarna=). Det var toppen ha många extra vuxna som gärna hjälpte till, för det är bökigt med barn och skidåkning. All denna utrustning, skidstrumpor som skaver i pjäxan och vantar som plötsligt försvinner. Men som sagt, de fantastiska studerna i backarna gjorde att vi redan pratat om nästa års skidresa...


 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0