Höst-tips

Här kommer lite tips som kan passa bra i höst... 


Bästa podden: Skäringer och Mannheimer. Den enda pod jag följer. Jag längtar efter måndagarna då det släpps nya avsnitt. Skrattar för mig själv. Samtidigt som jag blir rörd av deras ärlighet. Rakt in i hjärtat. 

Serie: Jag och M plöjde igenom "House of cards" i våras/somras. Tog några avsnitt att komma in i, men sen var vi fast. Jag gillade även "Indian Summer", men hittar tyvärr inte vart jag kan se säsong 2. 

Böcker: "En mamma blir till"- Sen har jag under året läst igenom Sofie Sarenbrants serie om Emma Sköld. Har tänkt efter varje att de är kanske inte så bra. Men ändå fortsatte jag att läsa dem. Så något hade den serien, absolut!

Bloggar: De två som jag följer och följt under flera år är Underbara Clara och Malin Wollin. 

/Josefine 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0