Bodybalance

Alla utvecklingssamtal är avklarade på jobbet. Dessa samtal är så viktiga och jag tycker det är så trevligt att träffa alla elver med sina föräldrar. Men så här efteråt känns det som jag bestigit ett högt berg! Nu behöver tempot sänkas lite så att jag hittar tid för återhämtning. 
 
Och torsdagar efter jobbet är just ett sådant tillfälle när jag landar efter en lång jobbdag och min arbetsvecka är slut. Tid att ställa om kropp och hjärna för helg. Stänga av jobbtankar. Torsdagar är nämligen min träningsdag. Jag har landat i att det är bättre att få till ett pass som jag verkligen tycker om istället för att ha ambitioner att hinna med tre pass och varje vecka misslyckas. Bodybalance är ett träningspass som passar mig så bra! Ett pass med en härlig blandning av yoga, tai chi och pilates. En härlig känsla i kroppen och jag kan verkligen känna en längtan till nästa torsdag... Nu tar jag helg!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0