Höstlov

Fem lediga dagar. Och vi förlänger med ytterligare en dag. Denna ledighet behövde jag. Att kunna sänka tempot en aning.
Vi började med hemmadag för att landa och sen åkte vi till Fagerhult för att bebisgosa. Varje gång jag håller en ny liten bebis förtrollad jag över livet. Mitt hjärta smälte en aning. Sen stannade barnen hos mina föräldrar vilket gav mig en dag med sovmorgon, en tur på stan, dejtlunch med M och tid att läsa. Sen var det härligt när barnen kom hem. Lagom till fredagsmyset. Och då var det dags för vår lille gosse att göra sig av med sin napp. Han kanske borde slutat tidigare men har alltid enbart haft den när han ska somna in. Och sova behöver denna aktiva prins. Men, nu var det dags och han valde att posta den till tomtebebisarna. Liten blir stor. För att kunna ladda batterierna på dagen behövdes extra närhet. 

(null)

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0