En sämre start...

Om år 2017 fick en bra start fick jag vara med om en sämre start i lördags. M har pratat om skidsemester och jag har väl tänkt att vi kan vänta ett par år till... Men när han föreslog en dag på Vallåsen nappade jag och tänkte att det kan bli en fin familjeutflykt. Och det hade det säkert varit, men det blev minst sagt sämsta tänkbara start. Jag och Lilja åkte knappliften upp. På något vis lyckade vi inte med avstigningen. Lilja vägra i panik att släppa vilket gjorde att vi åke vidare med liften och hamnade i lera, is och tårar... Därefter vägrade Lilja knappliften vilket jag kan förstå och det gjorde att Elvin i sin tur också vägrade liften. Vi fick åka upp med dem i framen (träningsvärk från helvetet i armarna igår för Elvin inkl. full skidutrustning väger kan jag lova=)). Hur som helst, åkandet neråt gick riktigt bra och vi hoppas Lilja kommer över olyckan i liften så det blir lyckade skidsemestrar i framtiden. 
 
 
Innan dundervurpan var vi i alla fall taggade till tusen!
 
/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0