April

 Tisdag. Helt slut efter att ha varit på en fantastiskt fin, men så klart otroligt sorglig begravning. Att se människor man tycker om vara så ledsna gör ont i hjärtat...
 
April är snart redan slut. Jag vet jag tjatar, men VART TAR TIDEN VÄGEN??? Jag försöker verkligen stanna upp, vara här och nu. Att vara närvarande till hundra procent. Men ändå, ständigt samma känsla av att inte riktigt hinna med. Jag känner tacksamhet att kunna vara ledig en dag i veckan. Att pausa från jobbet i tre dagar ger mig återhämtning. För ett par veckor sedan var vi hos fina vänner i Fagerhult. Ett bra ställe att tanka energi! Och Elvin hade tjatat så länge om "Mias tosso"... Extra kul när det fanns nyfödda kalvar!
 
 
Vi har haft släktingar från Finland på besök. Vi åt middag på Charlottenlund i Långaryd. Det är för mig en gåta hur folk hittar dit, men det är så roligt att det finns de som vågar satsa ute på landsbygden. 
 
I byggkaoset här hemma gäller det att njuta med familjen på kvällarna. Dadelbollar går alltid hem en fredag!
 
Och jag har hunnit träffa Hillevi och hennes familj två gång på kort tid. När vi var i Boarp fick vi följa med och titta på världens sötaste lammungar. 
 
Nu väntar jag att aprilvädret ska spöka klart och att våren kommer hit för att stanna! 
 
/Josefine
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0