Tystnad

Tystnad här igen... Förra veckan var det dags för magnetröntgen igen. Jag håller tummarna att allt ser OK ut innuti så jag slipper ny medicin. Denna jobbvecka hann knappt börja innan det var dags för ledig fredag. Avslutade i alla fall förra veckan med bästa brunchen med Mia och Emelie på Heagård. Så underbart att bara sitta, prata och äta i mysig miljö med goda vänner. Timmarna susade förbi! Och lika snabbt gick tiden i onsdags när jag och Elina drog till Ullared efter jobbet. När mammaledighetsbubblan är ett minne blott är det fiffigt att slå ihop nytta med nöje. Tid att prata i bilen och samtidigt göra sig redo för julen. Ja, jag är ute i god tid, men sen behöver jag heller inte stressa det minsta!
 
 
/Josefine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0