Min tomte

Jag älskar att vara mamma, vilket inte är något nytt... Och när man ger tusen och lite till på mammafronten hamnar jag inte konstigt nog lite i bakgrunden. Detta blir extra tydligt när jag nu försöker få till att vara mamma samtidigt som jag ska hinna jobba. Konstigt nog räcker tiden alltid till åt barnen. De är hela och relativt rena, deras tider till bvc går alltid att klämma in i vardagspusslet och deras extravantar finns undanlagda i för nödsituationer. Men så är det den lilla detaljen att hinna med sig själv... Jag är glad att jag får till BodyBalance (yoga/pilates) en gång i veckan! Det som helt föll i glömska de senaste veckorna var att boka klipptid hos Mia för att fixa håret innan jul. Men hon lyckades trolla och jag sitter nu med känslan av att tomten kom tidigt i år!
 
Denna fina vän är lika fin som mamma... Här facetime på Landvetter!
 
/Josefine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0