London och Göteborg

Under hösten har jag sett till att helgerna har varit relativt lugna. Allt för att nya vardagen ska landa. Tid för återhämtning. Därför blev det nästan som en chock när två helger på rad var uppbokade av roligheter. Under höstlovet flög jag och Mia till Linda i London. Och oj, vad jag behövde komma iväg och tänka på annat än jobb och den nya behandlningen. Sen är det ingen nyhet att jag tycker det är rent förfärligt att åka ifrån barnen, trots att det kändes bättre denna gång när M var hemma med de två små.
 
Vi hade i alla fall en fantastisk helg. Med tid för god mat, shopping och en massa prat. Och trots relativt sena kvällar (i småbarnsmammas mått mätt) så var tre nätter med sammanhängade sömn riktigt skönt. 
 
 
Tack fina Mia och Linda för denna helg. Ni gör mitt liv så mycket bättre!
 
Och denna helgen åkte jag och M till Gbg med hans kollegor. God mat på Trädgår´n med krogshow. Därefter gick vi tillbaka till Hotell Post och som vi dansade. Tills de stängde. När hände det senast att vi var ute och dansade till 02:00??? Flera år sedan!
 
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0