Ny vardag

Jag är helt slut om kvällarna. Att jobba heltid tar minst sagt på krafterna och jag tröstar mig med att det är tillfälligt. Att jag snart har semester och att det sen i alla fall blir en lediga dag med barnen. Och även om mina dagar ser annorlunda ut så njuter barnen med lediga dagar med M, så det är som en mjukstart inför hösten.
 
När jag kommer hem njuter jag av varenda sekund med barnen. För just nu är det så roligt. Elvin har börjat prata massor och de har så kul tillsammans. En eftermiddag satt vi och degade. Länge. Så länge att degen nästan torkade. Lilja var mest nöjd med detta konstverk...
 
"Det är en älg med en snopp som bajsar jättemycket!..."
 
/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0