Update

Vilken vecka! Vilken helg!
 
Jag brukar lämna Lilja på fsk. två dagar, men sen förra veckan härjar maginfluensan. Detta ha resulterat i extra många fina hemmadagar. Jag och min syster har pusslat och hjälpt varandra så jag och Elvin har kunnat babysimma på torsdagar och kusinera har lekt ännu mera än vanligt. Det är underbart att ha någon av sina närmsta så nära sig så att man kan hjälpas åt med barnen. Det löser så mycket i vardagen. 
 
Vi har haft finbesök från Fagerhult, och det är när man träffar andras barn som man inser hur snabbt veckorna susar förbi och hur snabbt de små liven växer och utvecklas. I torsdags körde jag till Hylte för att passa på att kolla fina barnkläder och hinna träffa en massa fina kompisar. Två flugor i en smäll liksom!
 
Helgen har varit lagom fylld med trevligheter. Började med en fin tjejkväll i fredags. I går hade vi en fin hemmadag och på eftermiddagen kom Johanna med familj. Vi har på riktigt försökt få till en träff sen i oktober. Men vi har ställt in så många gånger pga. sjukdom så att jag tappat räkningen. Och så kunde det bli även denna gång. Men nu blev det kanske så att vi fick vattenkoppor på köpet och det är väl lika bra att få det överstökat medans jag fortfarande är hemma. Det blev en sån bra kväll, med supernöjda barn och efter att de somnat in en efter en hann vi uppdatera och prata ikapp oss riktigt bra!  
 
Vi avslutade denna helg med att äta lunch hos Jonas och Maria i deras hus som de jobbat med så länge. Och så fint det hade blivit!
 
Nu ska jag lägga mig i tid och ladda för en ny vecka.
 
 
Jag känner i mig hur våren närmar sig och jag har blivit smått tokig i snittblommor. Denna bukett fick Sara i fredagas och jag var så sugen på att behålla den själv!
 
/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0