Sommar

Jag har haft en fin långhelg med familjen. Vilka sommardagar! Trots ett fullspäckat schema har jag hunnit vila och tanka energi till denna hektiska skolavslutningsvecka. I torsdags lyckades jag, Mia och Linda pricka in en fika i vår trädgård. Helt underbart att träffas och att vi dessutom fick finbesök från USA som gjorde det extra trevligt! Plask och lek i poolen för alla fina barn.

I lördags åkte vi mot Långaryd för bya-brännboll. Sen blev det en fantastisk kväll i Boarp med titt på nykläckt bebis. Världens sötaste lille Albert. Och trots att man bara vill snutta på det lilla underverket hamnade han i skymundand för de större barnen=).





I söndags firade vi en 5-åring innan vi åkte för att bada. Jag som blivit lite av en badkruka på senare år tyckte att det var riktigt skönt i vattnet!
 
Som om inte det var nog har vi sovit i tält ute i trädgården.
 
Trots att jag änni inte hunnit jobba så många veckor räknar jag ner till semestern...
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0