CHECK!

Ja, jag slås ibland av tanken att det här är min blogg, inte mina barns... Men det är svårt, jag skulle säga omöjligt att blogga som föräldraledig utan att barnen finns med. Och det är såklart något jag fundera på, om det ens är OK att lägga ut bilder på dem och var gränsen går. Jag landar alltid i att detta är en så liten blogg, där besökarna främst är mina vänner, bekanta och bekantas bekanta.

Mitt liv kretsar runt barnen. Sen jag blev förälder står mitt liv på något slags pausläge och det har jag inte något emot. Jag kan inte minnas när jag la ut en selfie senast, men här har ni mig:

28 år. Gift. Mamma till två. Föräldraledig lärare (85% tjänsledig på pappret, jobbar alltså hela 15%!). Vaknar glad och just nu hade livet gärna fått bara vara ett tag. Trivs med andra ord alldeles förträffligt med livet.

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0