30-årskalas

Det blev en fin helg med ett mycket trevligt 30-årskalas. Jag tycker om att planera och fixa när det är dags för fest, men jag har lärt mig att allt, ALLT, tar längre tid med barn. Eftersom jag vill vara ute i god tid och slippa stressa upp mig bestämde jag och M att vi beställde mat istället. Bor ni inte långt från Smålandsstenar kan jag verkligen varmt rekommendera "Mjölkbaren". De fixade maten när vi hade inflyttningsfest och middagen efter Elvins dop och vi har alltid varit så nöjda! Därför vågade vi inte testa något nytt, utan Ms mormor och morfar var snälla och körde maten in till Halmstad. Och buffén var lika god som tidigare gånger. Istället för att laga mat gjorde vi tre härliga chokladmoussetårtor i torsdagskväll.
Trots att vårt hus inte är så stort, så kunde vi duka ett långbord när vi snurrat på soffan.
Och barnen fick ha ett eget finbord =)!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0