Sista dagen

Imorgon är det sista dagen. Sista dagen innan den nya verkligheten är här. Jag är så glad och tacksam. Att vi har lyckats pussla ihop dagarna sen vi blev föräldrar på ett sätt som passat oss. Vi har velat vara hemma med barnen så länge det varit ekonomiskt möjligt. Och jag har fullkomligt älskat att kunna vara hemma med dem. Och nu har det gått över två år sedan Elvin kom till oss. Det sista läsåret har jag jobbat en dag i veckan, tack vare att man föräldrar hjälpt oss. M var hemma en vända innan semestern, då jag jobbade i sju veckor. Men på torsdag är det dags för vår lillkille att börja förskolan. Jag är snart mentalt redo... snart... Det är bara det att jag blir nog aldrig riktigt redo.
 
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0