Höstlov

Tystnad här igen... Vi fortsätter att njuta av dessa ljuvliga höstdagar. Förra veckan firade vi lite höstlov med tre dagar hos mina föräldrar. Jag hade tid att träffa min mormor och morfar, Mia och Vilhelm och Julia och Maya. Fina dagar! Extra kul hade jag och syster som sorterade flera flyttlådor och kassar av minnen. Teckningar, leksaker, gamla brev, kläder och skolböcker. Nostalogi! ALlra roligaste var nog lådan med alla våra gamla Polly Pocket och alla dessa brev.

 
När vi kom hem till vårt hus, som jag tycker så vansinnigt mycket om fick vi besök av familjen Axelsson. Fin kväll där de små killarna hade skoj.
 
Nu sitter jag och fixar med foton som jag hamnat några månader efter med... Jag får passa på medans Elvin sover. Han är snabbare och mer påhittig för varje dag... Han hinner hälla ut ett helt paket havregryn, kakao och grötpulver på sekunden. Idag hällde han ut en halv flaska rapsolja på golvet. Lådspärrar ska på i köket. Helst igår...
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0