Fredagsnöje

Igår, efter Liljas minisim, skruvade vi ihop nya cykelkärran. Hej, vad kul det var! Det blev en sen premiärtur och Lilja höll Elvin i handen ifall "det skulle killas för mycket i magen". Den kommer användas flitigt i sommar när vi flyttar hem till mina föräldrar och renoveringsetapp 2 drar igång. Ska bara få i ordning på min svindyraelcykelhelvete som krånglat mer än susat fram sen jag köpte den för fyra år sedan. Med stela, inflammerade leder är det väldigt skönt med lite hjälp i uppförsbackarna. Speciellt med 25 kg kärlek som last! Lämnade in den idag (igen, för femtioelftetusende gången...) så jag hoppas att den fungerar snart.  Hur som... Lilja somnade gott efter premiärturen. M fortsatte med golven där uppe vi gjorde ett försök att hjälpa till, men Elvin ville helst riva jättevarm bygglampa och krypa över nymålat golv... 


/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0