Tacksamhet

Denna helg kan väl sammanfattas med: Renoveringskaos! Vi är så glada för all hjälp vi får för att kunna göra en riktig rivstart i huset. Ms morfar och pappa och mina föräldrar har varit grymma dessa dagar. Medans de röjer i huset är jag hemma med barnen och lagar mat till hela snickargänget. Hade jag inte haft min mamma här hade jag varit helt slut. Jag har till och med hunnit med att kolla lite mer på tapeter och firat Emelie igår kväll. Tacksamheten är stor! Nu är hon och Lilja på Bamsegympan, Elvin sover i vagnen och jag tar en liten titt på skid-VM.
 
Förra söndagen passerade min lilla prins 7-månadersstrecket.
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag undrar var du har köpt korten/bilderna du använder vi de här inläggen? Anna

Svar: Hej! Jag klipper ut en siffra och sätter i ram med en gammal tapetbit bakom! /Josefine
Josefine

2015-03-01 @ 17:41:10
Postat av: Anonym

En kopia av Markus. Så söt !!!

Svar: Ja, de är nog ganska lika=)
Josefine

2015-03-02 @ 07:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0