Lite kaos

Helt ok organiserat flyttkaos. Så kan jag sammanfatta förra veckan och helgen. Trots att Lilja blev sjuk med feber och öronvärk kunde vi sova första natten i huset i lördags. Och det hade inte varit möjligt om våra nära och kära inte hjälpt oss. Lägenheten är helt tömd och det känns nu riktigt skönt. Jag som varit orolig att det skulle kännas tufft att lämna, för jag har trivits så makalöst bra. Men det kändes verkligen som att komma hem när vi börjat landa här. Hemma liksom! Jag vet att det är en lång resa innan huset är klart. Men det är så skönt att ha alla tillhörigheter under samma tak. Om än ganska provisoriskt så kommer vardagen ändå funka.


Jag och Lilja efter första natten!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej :)! Hoppas ni njuter av nya huset! Jag har en liten fråga, visst har ni samsovit med båda barnen? Jag försöker komma på sätt att lösa så vi alla kan sova tillsammans men kommer inte på något bra sätt där bebis inte väcker alla under nattens maningar och blöjbyten, hon är inte alltid knäpptyst :). Tänkte höra hur ni gjorde, om du vill dela med dig såklart. Kramar

Svar: Inlägg om samsovning ihopskrivet! Kram
Josefine

2015-03-18 @ 09:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0