Next

Jag har skrivit om det förut, men jag gör det igen... Barnkläderna från next är en av mina favoriter. Det är både bra kvalité och snälla priser. Och så är det extra skönt med leverans ända fram till dörren! Jag har beställt därifrån sedan Lilja var bebis och har alltid blivit så nöjd. Storlekarna stämmer alltid bra, och det är ju bra eftersom det kostar en del att returnera. Nyheter med vår- och sommarkläder har börjat komma och jag gjorde en beställning till Lilja förra veckan.

 
 
 
 
 
 
Och även denna gång passade allt perfekt!
 
-
När budkillen lämnat paketet och jag stängt dörren utbrast Lilja:
"Men Mamma! Vi glömde ju fråga om killen ville komma in på en kopp kaffe!"
Detta tyckte jag var helfestligt. OK att vi är gästvänliga i vårt hem, men tanken på att bjuda budkillen på kaffe har aldrig slagit mig. Och jag tror vi hoppar det nästa gång också =).
 
/Josefine
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt med kaffeinbjudan!

Svar: Ja, eller hur! Det blir många skratt här hemma varje dag.
Josefine

2015-01-13 @ 09:49:48
Postat av: hillevi

haha vad rolig hon är! budkillen hade säkert blivit jätte glad! eller kanske lite skeptisk...! :-)
den gröna klänningen med spets var verkligen jätte fin! o även de blå/grå byxorna!

Svar: Ja, glad och lite skraj tror jag! kram
Josefine

2015-01-13 @ 10:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0