Helg

Blåsigt värre denna helg. Men det har varit en bra helg. I fredags kom en önskan att åka buss till biblioteket och det tyckte jag var en alldeles utmärkt idé. För ute ville man helst inte vara! Efter tre timmar av bokletande, läsande, fikande, lekande och busande åt vi lunch med M på stan. Och sen blev det ännu mera lek och bus på Norra vägen.

Sen kom lördagen och jag bokade in en fotbehandling långt innan jul och tack och lov kom ett påminnelse-sms. Annars hade jag glömt bort den tiden. Mina torra och trötta fötter fick behövlig omsorg. När det var lunchdags mötte jag och Elvin upp mina fina vänner. Inte var gång vi lyckas med spontanträff! Lunch och bio. Så mysigt! Och eftersom Elvin är en mycket lätthanterlig gosse kunde han vara med och sen finna sig i att äta lite lunch inne på Hemmakväll där M plockade upp honom. På kvällen var vi hos min syster och nu märks det att våra flickor blivit allt större. De sköter sig liksom själva. Som de leker! En toppenlördag tycker jag!


Nu dröjer det väl innan vi kan göra några längre utflykter. 2012 var vi alla fyra i Köpenhamn när lilla Lilja låg i magen. Elvin fick besöka Stockholm när han låg i magen men nu är det mycket annat som livet kretsar kring. Amning, ny bebismage och Linda som ska bo på andra sidan jorden ett tag... Och det är ju så det ska vara ett tag=).
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0