Ett halvt år

Fredag. Igen. Trots att jag är hemma med barnen under veckan så infinner sig ändå en fredagskänsla när M kommer hem från jobbet. Nu är han och Lilja är nu på minisim och jag sitter en stund och pustar ut. Vi har varit hemma idag, två små snoriga näsor. Så vi har bara vilat. Skönt.
 
Förra veckan blev vår lilla gobit 6 månader. Ett halvt år. Galet! Och det händer så mycket just nu. Med Lilja hann jag tänka att "snart kommer hon kunna...". Denna gången händer det bara. Han sitter stadigt, ålar sig framåt snabbare för varje dag och står upp på alla fyra, snart redo att krypa iväg. Min lilla bebis som är så stor!
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Var har du köpt de månadsbilderna? Har försökt att hitta liknande men behöver nog din hjälp!

Svar: Hej Anna!Jag klipper ut ritar och klipper ut siffrorna själv och sätter in i en ram med en gammal tapetbit bakom. Men jag såg i, jag tror det var i en "Vi föräldrar-tidning" att det fanns kort att ha med på foton. Allt från "Första gången jag äter", "Första badet" osv... Du får leta vidare eller pyssla ihop egna=)
/Josefine
Josefine

2015-01-31 @ 09:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0