Helgen

Ja, det var en bra helg. I lördags hade vi det årliga Julmyset. Första julkalaset i vårt alldeles egna hus. När jag var gravid med Lilja hade jag ingen ork alls att ställa till med något julbord. Då bestämde vi att istället beställa pizza. Och det har vi gjort sen dess. Så himla enkelt och trevligt! Så det blev pizza, julklappsspel och så en riktigt god och julig glasstårta på det.
 
 
Sen åkte vi uppåt för att lussa. Första stoppet hos "Gamlis och Gubbis", dvs. min mormor och morfar.

Jag hade en riktigt mysig lussefika hos Mia.
 
Och Mia och Vilhelm fick ett Lucia-framträdande igår. Det var ett rörligt litet tåg kan man säga, som gick runt, runt flera varv!

Efter att ha hälsat på "Gamlemor och Gamlefar", dvs. Marcus mormor och morfar åkte jag hem med min lilla stjärngosse och tomtenisse. Så mysigt med Lucia!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0