Lycka!

Igår åkte vi hem till huset. Och det när jag klev in började det bubbla i hela kroppen. Våra val känns helrätt! Det mesta av köket är på plats med den fina bänkskivan, tapeten, den inbyggda garderoben under trappan, ekgolvet och så fönsterna.. M har gjort ett fantastiskt jobb. Jag vill verkligen flytta hem så fort som möjligt. Men efter en natt förstår jag att det kommer dröja ett par dagar till. Bara tanken att kombibera Elvin och renovering gör mig nervös och svettig!

Och det bubblade nog minsann i Liljas lilla kropp också... När hon kom in på tomten stod där en lekstuga. En lyckad överraskning för en 3-åring! "Är den verkligen min?!?"


/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0