Beslut, stora och små

Jag har under de senaste veckorna lärt mig att när vi renoverar ett gammalt hut förändras planerna hela tiden, i takt med att vi lär känna huset. Man måste hela tiden tänka på vad som är nästa steg och hur det i sin tur påverkar det som ska göras. Som igår när vi båda samtidigt insåg att när det blir dags att bygga ut för en tvättstuga och fixa ihop med ingång till hus och källare och , ja då är det nog lika bra att flytta på hela entrén. Men det är år kvar tills dess och vi kommer säkert hinna ändra oss flera gånger innan vi är helt säkra på vilket som blir bäst. Men vi behöver i alla fall veta på ett ungefär när nedervåningen ska totalfixas i sommar. Lite jobbigt tycker jag, med så stora och avgörande beslut. Jag som tycker det är tillräckligt att bestämma tapeter till vårt sovrum...
 

/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0