Herr och Fru Örn


 
I helgen kom en lördag som vi sett fram emot länge: Elina och Joakims bröllopsfest. Det här med att fira kärleken, det kan inte annat än att bli bra. Det som jag tycker är spännande är att man kan välja att gifta sig och fira detta på så många olika sätt. Det viktigaste är att man själv gör det som passar en bäst! Jag och Marcus valde vigsel i kyrkan och därefter en bröllopsfest. Min kära svägerska och hennes Leif valde att gifta sig i smyg i Köpenhamn precis i juletid för att sedan fira allt med en trevlig sommarfest. Och Elina och Kim, våra fina vänner drog till Paris och gifte sig där, bara dom två vilket vi som sagt firade i lördags med en riktig kompisfest. Att ha en sådan här tillställning på Söderpiren var alldeles perfekt. Havet precis utanför, en god buffé, massa härligt folk, roliga och fina tal, Elinas supergoda panakotta, Kims skönsång och därefter fest. Som vi dansade! Mina fötter som numera alltid traskar runt i sköna fot- och mammavänliga skor är inte längre van vid klackar. Det var så kul att träffa alla de tjejkompisar som jag nu träffar på tok för sällan. Sandra hade till och med flugit hit från New York för att fira. När jag kom i säng slog tanken mig hur längesen det var jag somnade så sent, med ömma fötter, nattamat i magen och lite pipande ljud i öronen från en lyckad utekväll. Och min lilla prins var yngst på festen och skötte sig alldeles utmärkt.
Tack fina Elina och Joakim för en fantastisk bröllopsfest!
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt med bröllop kan inte du skriva ihop ett inlägg om er vagn , för och nackdelar och Så ? 😊

Svar: Hej! Skrev en del om tankar kring syskonvagn här http://josefinesmelodi.blogg.se/2014/july/syskonvagn.html men kan absolut skriva ner lite för- och nackdelar framöver!
/Josefine
Josefine

2014-09-29 @ 18:30:08
Postat av: Anonym

Tack själva underbara vänner 💕

Svar: Kram!
Josefine

2014-09-29 @ 19:03:27
Postat av: Mathilda

SÅÅ fina. Både brudparet och ni!!

Svar: Ja, det var ett vackert brudpar! Elinas klänning var en dröm!
Josefine

2014-09-30 @ 09:26:23
URL: http://mamalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0