Snurrar

Som ni förstå har tankarna snurrat runt en massa sen i torsdags. HUSÄGARE! Det känns så stort. Och overkligt! Vi har bara varit inne i huset en gång när vi var på visningen, men vi ska dit ikväll och ta en del mått så då hoppas jag att samma positiva känsla infinner sig som alla gånger jag promenerat förbi och tittat på det från vägen... De stakars grannarna måste väl känna igen mig med stora syskonvagnen och samtidigt undrat vad det är för mystisk svart passat som kört förbi så ofta de senaste veckorna... Hur som helst, det känns spännande!
 
Nytt är också armbandet som jag numera alltid har på mig. Ett silverarmband med barnens namn. Tack M!
 
Heart of gold
 
/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0