Mycket

Det är minst sagt mycket precis nu... Förberedelserna inför Elvins dop på lördag pågår för fullt. Det mesta är klart, det återstår (bara) ca. 50 av Mathildas mudcakes som jag ska baka. Sen så snurrar såklart tankarna på vårt nya hus, vilket såklart är spännande. Men det som tar tid denna vecka är att anlita mäklare och få ut vår lägenhet för försäljning. Det känns som att jag inte kan fokusera fullt på huset förrän nuvarande är såld. Kanske du vet någon som söker lägenhet i Halmstad/Kärleken??? Bara hör av dig i så fall =).
 
Som grädde på moset är just nu nätterna ingen höjdare. Lilja och Elvin sover som vanligt gott men just nu har en inflammation parkerat sig i bröstryggen. Dagarna är fina men jag känner att energin till annat än familjen inte riktigt alltid räcker till. Men så är det och jag vet att det alltid kommer vara upp och ner. För att bara få vara ett par dagar åkte jag och barnen till mina föräldrar förra veckan. Riktigt skönt och det var inte bara mamma och pappa som skämde bort mig. Hillevi bjöd på god lunch och "en liten kaka".
 
 Annars har helgen varit bra, men som alltid lite för kort. Middag hos fina grannar och en förmiddag på lekplatsen med ett par andra grannar. Inte konstigt att vi trivs så bra på Kärleken.
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0