Förkyld och förvirrad

Fortfarande krasslig. Veckan har präglats av en envis förkylning, halsont från helvetet så en trevlig ögoninflammation som grädde på moset! Dagen har tillbringats i soffan för att vila. Dagens höjdpunkt var när det knackade på dörren och mina nya nike-skor levererades till dörren, direkt från England. Mina gamla walkingskor är verkligen utslitna och är det något som jag tycker är värt att investera i så är det bekväma skor. De används ju verkligen varje dag. Lyckan var dock inte så långvarig när jag öppnade paketet... Jag tyckte att de såg ganska stora ut och då upptäckte jag genast att det blivit något vajsing med storlekarna. Jag hade beställt efter UK istället för US-storlekar. Så klantigt av mig! Detta resulterade i alla fall i att det var en sko i eurostorlek 40,5. Lite stora då jag behöver 37, trots att fötterna nu är något gravidsvullna. Tack och lov hade de fri frakt och fri retur så nu är skorna på väg till England igen. Och jag får väl gå ett par mil till i mina gamla...
 
I Stockholm användes bekväma skor!
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken sida beställde du skorna ifrån? :)

Svar: Nike.com. Och det var smidigt, om de nu hade passat. Fri frakt, fri retur. Levererade hem till dörren och det tog bara fyra dagar. /Josefine
Josefine

2014-05-16 @ 20:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0