Redo för vår!

Det har inte bara varit jag som behövt nytt i garderoben. Jag har även behövt fixa en massa åt Lilja. För första gången har jag fått börja sortera bort kläder som är helt utslitna, och det känns så skönt att de är så välanvända. Jag handlar inte efter märke, det blir ofta bra budget, gärna begagnat och jag kom till insikt när jag var på stan går det inte handla allt på babyavdelningarna längde. Nu är det lilla flick-avdelningen som gäller, och genast blev så mycket så mycket... fulare. Får man säga så? Helt plötsligt ska det vara tufft och trycka på det mesta och nästan endast i grälla färger. Inte riktigt det som jag förderar, men smaken är ju olika! Nog om det... Nu har jag mest varit på jakt efter ytterkläder, som Lilja ska kunna leka med i ur och skur. Sprang på ett par Polarn-byxor på loppis, perfekt! Lekjacka fixad och igår kom vårskorna på posten. För tyvärr börjar Lilja knappa in på kusinen så nu var mycket i påsarna från min generösa syster för smått... Nu väntar vi bara att våren ska komma ordentligt så vi kan plocka undan overaller och tjocka mössor på riktigt!
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0