Semester

Igår var det riktigt varmt... Mina fötter svällde upp och slog någon form av personbästa efter en jobbedag och sedan skolavslutning på kvällen. Men nu! Nu är det semester. Jag stannade på Maxi för att köpa jordgubbar och som ett härligt tecken på att semestern börjat kostade de bara 15 kr/l. Konstigt nog har 4 liter försvunnit sen igår kväll...
 
Idag, min och Liljas första semesterdag har vi mest rått om varandra. Vi åkte ner till stan och hade en mycket trevlig lunch tillsammans med Emelie som avslutades med glass på torget. Japp, semester så det smäller om det! Så här vill jag ha det fram tills dess att bebis kommer, ta dagen som den kommer. Inte stressa.
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0