Höggravid!

Graviditeten gör sig verkligen påmind allt mer. Det är inte bara det att alla skor verkar ha minskat två storlekar. Så blir jag påmind att det snart är dags...:
 
1. Lilja sa idag när hon såg min mage "Nu ha naven gått i sönde Mamma!"
2. Jag somnar varje dag när Lilja sover middag. Två timmar är nemas problemas!
3. Att raka benen kändes som ett mycket avancerat yoga-pass.
4. En gammal dam frågade om jag ville ha hennes sittplats på bussen.
5. När jag ibland går upp på natten för detta ständiga kissande upptäcker jag att M ligger på soffan. För jag: "Snarkar som en karl..."
 
Men det är kanske inte så konstigt. För det är bara precis 3 veckor kvar!
 

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0