Höggravid

Lilja är och badar med sin mormor och morfar. Och jag är hemma. Sovmorgonen idag behövdes, efter en natt som varit alldeles för varm för min höggravida kropp. Pulsen har dunkat i fötterna och händerna värker av all extra vätska. Jag sover sämre för varje natt. Börjar jag låta lite trött och sur? Jag vet, men nu känner jag mig så klar med det här. Jag längtar efter vår lilla Bebis så att jag tror jag spricker... Det värsta är att jag inte känner några som helst tecken på att det lilla livet vill komma ut. Det låter ju galet, men jag sitter verkligen och väntar på att få känna lite smärta. Men jag tror jag får vänta några dagar till.
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0