Intensiv

Lika trött som jag är nu... lika bra har helgen varit. Det började med en lugn fredagkväll efter minisimmet på badhuset. Sen följde två mycket intensiva dagar, men så roliga! Det ger så mycket energi att träffa familj och så många fina vänner. Först frukost på stan med Linda. Sen körde vi uppåt och det blev promenad och fika med Hillevi. Lördagskvällen hos Emelie m. fam i nya hemmet med Anna m. fam. Sen sov vi hos mor och far som bjöd mig och M på sovmorgon och god frukost. Guidad tur i Fagerhult hos Mia och Anders med besök hos världens finaste kor och Lilja fick titta på traktorn. Denna "nära och kära" -tur avslutades med våffelkalas på Nissalund. Som sagt, intensivt men ändå så bra. Och Lilja orkade med helgen bra. Bara hon får sina två timmars sömn på dagen. Tack alla för den härliga energi som ni ger!
 
Hela helgen gick i ett! Kameran var med, men låg mest i väskan... Det var bara de söta korna som fastnade på bild!
 
Och det här med graviditeten och illamåendet... Det kommer fortfarande ibland på kvällarna men tack och lov går det allt fler dagar emellan så NU borde det väl ändå snart vända! Börjar bli tjatigt att så fort man är hemifrån tänka ut var som är närmaste ställe att spy på... Så att man alltid vet om det skulle bli dags. Men allt blir ju till slut en del av vardagen och man vänjer sig. Det märks för Lilja har börjat härma mig hur det låter när jag spyr (Mamma illa, bläääää) och hon tycker att det är både läskigt och lite roligt... Ja, ibland får man bara skratta åt det, som när jag fick hoppa av en hållplats för tidigt i torsdags för att spy i snödrivan. DET tyckte Lilja var spännande =).
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0