Och skor...

Jag har inte bara investerat i amningssnälla kläder utan även i ett par nya, riktigt sköna walking-skor. Innan mina fötter blev alldeles för gravidsvällda beställde jag nya skor från nike.com. Och ni kanske minns att jag blandade ihop det här med US-storlekar och UK-storlekar vilket resulterade i att jag fick hem ett par i stl. 40,5 istället för 37. Nu tror jag visserligen att de i 40,5 skulle passat utmärkt när fötterna var som störst, men som ickegravid hade de blivit på tok för stora... Men nu, efter att ha letat överallt har jag hittat ett par som sitter helt perfekt! Det var nästan omöjligt att hitta ett par som inte var neongula, knallrosa, turkosblå eller vägverksoranga. Jag ville bara ha helt svarta och neutrala som funkar bra till vardags på lekplatsen och som promenadskor. Och dessa blev precis som jag tänkt mig, men bra pronationsstöd och inte för klumpiga. De kommer att användas flitigt! Jag ser fram emot många promenader i höst. 
 
 

/Josefine
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej Jossan!
Jag kom att tänka på en sak som jag ville fråga dig om! Jag har för mig att jag har sett här på din blogg att Lilja hade ett sånt där barnpiano. Å jag är lite inne på att skaffa det till Felicia men tänkte höra med dig först om dig först. Tyckte/tycker Lilja det är kul? Är det bra ljud i de små tangenterna?

Svar: Hej! Vi hade tur och tokfyndade Liljas piano på Åhléns när det var halva reapriset. Men jag har sett att de har sådana nu också. Helt ok ljud för att vara en leksak, det är ju "riktigt" ljud och inget digitalt. Hon spelar riktigt ofta och tycker det är kul! Tycker absolut Felicia ska ha ett =).KRAM
Josefine

2014-09-06 @ 09:52:49
URL: http://josefinest.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Jossan!
Jag kom att tänka på en sak som jag ville fråga dig om! Jag har för mig att jag har sett här på din blogg att Lilja hade ett sånt där barnpiano. Å jag är lite inne på att skaffa det till Felicia men tänkte höra med dig först. Tyckte/tycker Lilja det är kul? Är det bra ljud i de små tangenterna?

2014-09-06 @ 10:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0