Blogg-tips!

Jag följer inte så många bloggar, men en som gillar är UnderbaraClara. Hon har kloka tankar om mycket. Ja, henne gillar jag! Extra roligt att följa just nu, då hon också väntar sitt andra barn. Hon har sunda tankar om föräldraskapet, ständigt med fokus på miljön och härlig inspiration både inredning och i köket. Och så vågar hon sticka ut hakan. Som nu i veckan när återigen gav sin in i amningsdebatten. Och denna debatt om var man ska få amma tycker jag också är helt befängd! Om man inte fixar se en mamma amma sitt barn, det mest naturliga i världen, då kanske man själv ska flytta sig! Hon skrev även nyligen om läsning och barn, något som jag verkligen brinner för! Är det något som jag investerat i så är det böcker till Lilja, tid för läsning tillsammans varje dag och så ständiga besök på biblioteket. Ja, ett litet blogg-tips denna lördag.
 
bild från http://blogg.amelia.se/underbaraclara/
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0