Torsdag är bra dagar!

Jag är så glad att vi började på babysim när Lilja var liten! Hon var precis två månader när vi började och nu går vi steg tre. Simklubben "Aquariet" här i Halmstad har varit perfekt! Det har gått lugnt framåt vilket har resulterat i glada barn i bassängen. Visst är alla barn olika och alla gillar inte vatten, men jag vågar påstå att Lilja hade inte varit lika galen i vatten om det inte varit för all träning i bassängen. Idag var inget undantag. Lika roligt som alltid och jag blir så glad när jag ser hur hon njuter. 30 minuter fyllda till bredden av glädje.
 
Vi hinner aldrig lämna parkeringen innan hon somnar. Det tar på krafterna att bada! Idag körde vi direkt in till stan. Jag har sedan jag slutade amma (vi pratar midsommar) varit i akut behov av ny bh:ar. Man kan ju minst sagt säga att brösten inte ser ut som tidigare... Hur som helst har jag skjutit detta projekt framåt eftersom det är så trist och jag tänkte att det skulle ta mycket tid och energi. Men så plötsligt händer det... Jag gick till Lindex. Provade två stycken + en sport-bh. Alla tre satt som perfekt! Och dessutom var det 20% på alla bh:ar. Bingo!
 
När Lilja vaknade åt vi lunch med Evelina och Alicia. Vi lekte i Pippi-parken och matade änderna. Bra dag!
Två vildingar! Inte konstigt att det blir ett och annat blåmärke...
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0