Högtryck

Fredagsmys med fina vänner med thaimat och fotboll. Alla sådär lagom fredagströtta. En lördag där Lilja fick busa med storkusinerna Selma och Elsa och jag fick välbehövd tid med min svägerska Mathilda. Sen fick jag äntligen åka in i den trånga tunneln igen, det var nämligen tid för magnetröntgen. Därefter upp på 75-årskalas i Långaryd. Lilja tyckte om att busa med alla mina småkusiner! Och bättre avslut kunde det inte bli på helgen. Vi besökte Mia och Anders i byggkaoset och Lilja fick titta på de finaste korna OCH sitta i en "tackto". Just nu är Lilja något insnöad på traktorer, eller rättare sagt alla stora fordon som låter... Så det var mycket spännande!
/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0