Freeedag!

Trots att jag är föräldraledig till 80% så har man samma fredagströtthet i kroppen som när man arbetar... Extra trött idag kanske för jag och Lilja har varit ute och busat nästan hela dagen. Pippilekplatsen med Elina och Diana och alla flickor, lunch där även Evelina och Alicia var med. Sen har vi varit i trädgården och Lilja har badat i poolen. Badat i september. Det är bra grejer det! När klockan närmade sig fyra kollade jag på klockan extra många gånger för på fredagen längtar jag och Lilja extra mycket efter Marcus.
 

Fick förresten ett efterlängtat paket på posten igår. Liljas höstgarderob är så gott som komplett. Pomp de lux är bra grejer det! Har till och med införskaffat overall inför vintern. För det är inte alla som har i stl. 80 och det behöver Lilja för att inte drunkna helt och hållet. Känns liiite avigt att köpa overall när det är 23 grader ute, men man får passa på =).
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0