Höstrusk

Playdate och höstrusk. Det blir faktiskt en riktigt bra torsdag fm. nu sover Lilja och jag tänkte lägga mig och läsa en stund. Visst är det underbart att ha en bok att riktigt längta till!

Och lite angående inlägget från igår... Läste detta idag:
 
Så, det lönar sig verkligen att läsa för sina små barn. All forskning pekar på det. Man fyller även på det passiva ordförrådet, det gäller även för de barn som ännu inte kan prata. Jag menar, tänk så många ord ett litet barn förstår utan att själv kunna säga det. En kompis frågade var jag hade köpt tallriksunderläggen, det glömde jag ju skriva igår. De finns på Leklyckan i Halmstad. Det finns en massa olika och Liljas har jag diskar varje dag sen i våras och det håller bra!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0