Hur i hela friden...?

Jag är en person som tycker mycket om många olika saker. Tycker att det är intressant med diskussioner om allt och inget och extra spännande är det såklart om någon tycker lite annorlunda mot mig. Det är där det uppstår bra samtal. Jag brinner för frågor som rör barns utveckling, skolpolitik, jämställdhet och en massa annat. När jag såg en artikel på DN igår kunde jag inte vara tyst. Hur i hela fridens namn tänkte den fina Sturegallerian när de valde sin reklamkampanj inför farsdag??? (http://www.dn.se/ekonomi/trosreklam-infor-fars-dag-uppror-manga/) Man kan tycka vad man vill om farsdag, att det är handlarnas påfund för att öka konsumtionen en död månad som november. Men i vilket fall så tänker jag, som så många andra, att FARSdag är en dag när BARN ska uppvakta sin/sina pappor. Då blir detta någonting helt annat än vad den ansvariga för reklamen menar... Och det som det egentligen menar, det är ta mig tusan inte mycket bättre!
 

/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0