Veckan såhär långt...

Det har varit mycket denna vecka. I måndags kom Emelie, Ella, Anna och Agnes på besök. Lika trevligt som vanligt och det är så kul att se hur töserna växer från gång till gång. Tisdags var det babyrytmik, simskola för mig och besök av min mor och far. Två underbara dagar, för både mig och Lilja. Igår var det en sådan där "måste-bara-göra-dag". Det var dags för nytt besök i Värnamo och som tur är har jag föräldrar som mer än gärna ställer upp. Jag, Lilja och pappa åkte uppåt med förhoppningar om förbättring. Många mil i bilen för Lilja, men hon sov en del och resan gick bra. Kvällen spenderades hos Maria med Linda. Skönt med två tärnor som orkar lyssna på mig och som kommer med kloka tankar och ideér.

Ella och Agnes, två gobitar!

Lilja och Anna från förrförra helgen.
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0