Utveckling

Varje dag förundras jag över Liljas utveckling. Det går verkligen så fort och det händer nya saker varje dag. Ni som har barn kanske känner igen er? När Lilja var drygt fem månader började hon åla och det var från ena dagen till den andra. Hon satt på mattan i vardagsrummet och en ögonblick senare vänder jag mig om och hon var borta. Jag trodde att det var M som skojade. Men icke, Lilja låg på mage under köksbordet, helnöjd! Hon har haft bra teknik och ålat i högt tempo så jag trodde nästa att hon skulle hoppa över krypstadiet. Men så igår kröp hon flera gånger med raka armar. Hon jollrar mer och mer för varje dag. Det är bara det här med mat som verkar ta lite tid, men det sker små framsteg där också! Igår kväll slog hon sitt personbästa i att dricka vällning. Och hon ställer sig allt oftare, på olika plaster. Idag var första gången i hennes spjälsäng! Lillstumpan, när blev du så stor?
 
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0