Sommar

"Sommar med Ernst" hör sommaren till på något vis. Jag tycker han är en mysig filur och visst får han ofta ihop sina projekt tillslut och för det mesta blir det väldans fint. En sådan personlighet kan ibland bli lite mycket, med alla dessa kommentarer. Men förra veckan sa han minsann ett par ord som jag verkligen håller med om. Visst är det härligt när solen skiner på sommaren, men ibland behövs de där mellandagarna. Inte allt för många, men ett par stycken är ju inte fel. Som idag. Lite för kallt, lite för blåsigt men ändå en alldeles underbar dag. Förra veckan var så fullspäckad och när solen kommer fram är det ännu mera saker som man vill göra. Därför var denna gråa dag mycket välkommen! När Lilja skulle sova förmiddagsluren passade jag på att gå en lång promenad med Jenny Strömstedts sommarprat i lurarna. Och nu, medans Lilja och M sover lite eftermiddag ska jag passa på att göra sån som annars är svårt att finna tid till, sortera en massa foton för kommande framkallning, fixa iordning det sista efter Liljas kalas och sen ska jag lägga mig och läsa. Jag har faktiskt en riktigt härlig semesterkänsla i kroppen.
 
När jag rensade i minneskortet såg jag att jag inte lagt upp sista månadskortet på 1-åringen!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0