För ett år sedan...

För exakt ett år sedan fick jag en tablett som skulle skynda på att lilla Sesam skulle vilja komma ut. Vattnet hade gått tre dagar tidigare och jag var så trött. Värkarna stannade av och både jag och Marcus tyckte att nu får denna långa väntan vara över. Och efter de jobbigaste, tuffaste och häftigaste 12 timmar i mitt liv kom hon upp på mitt bröst. Så varm, så liten och alldeles perfekt. Jag och Marcus blev de lyckligaste i hela världen och jag var så stolt att jag lyckats föda fram detta underverk.
 
Ja, för exakt ett år sedan hände det. Precis som alla varnade oss för, så har tiden gått otroligt snabbt. Nu är det ingen bebis vi har här hemma längre. En liten flicka som känns så självklar i vår familj. Hon ger mig så mycket glädje och det händer fortfarande det att jag nyper mig i armen för att inse att det inte är en dröm.
 
Lilja Liisa Kleinfeld. 1 år. Vår sagoskatt som växer så det knakar och lär sig så mycket att vi förundras varje dag. Jag njuter varje dag som jag får vara med dig.
 

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, grattis Lilja! Har följt er hela året & minns så väl när hon föddes.. Precis en månad före vår lille gosse! Hoppas ni haft en jättefin dag, kram!

Svar: Lilja hälsar tack för grattishälsningen =). Kul att du hörde av dig. Jag är också ofta inne och ser hur du och lilla familjen har det. Det verkar som att du också har det väldans bra just nu... Ha en fin sommar med lille gossen! kram
Josefine

2013-07-10 @ 00:13:27
URL: http://prastegarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0