Lediga dagar

Jag har verkligen tagit tillvara på de underbara, lediga dagarna vi har haft. M börjar jobbar imorgon och det kommer nästan kännas lite konstigt. Jag har hunnit bli bortskämd med att äta frukost tillsammans, mysiga promenader och det härliga i att inte veta vilken veckodag det är. Vi har under denna lilla semester hunnit med att träffa och umgås med våran familj. I torsdags kom Anna och Erik in och det är alltid lika uppskattat av oss. Dom var på bio medans jag och Lilja kollade in rean på stan (jag köpte en blus, annars blev det mest till Lillan...). På kvällen åt vi på Capri och sen spelade vi Alfapet och bara hade det riktigt jullovsmysigt. Det har blivit en god middag på Nissalund med familen Larsson och två nätter i Långaryd. Och sen sist jag skev så har vi ju firat in det nya året. Innan Lilja kom kunde nyårsfiradet ge mig lite panik, man vill att det ska bli årets fest. I år planerade vi inte särskilt mycket. Bara att det skulle bli bra för Lilja. Och då blev det en fantastisk trevlig kväll. Med fina vänner, 3-rättersknytis (välkomssnittar, hummersoppa med pilgrimsmusslor, oxfile som serverades med potatisgratäng, ugnsstekt sparris och rödvinssky och slutligen desserttapas), quiz om året som gått, småflickor som somnade tryggt, nyårsskål och sen gick gästerna hem en efter en tills det bara var Tobias och Maya kvar som var nattgäster och vipps så var klockan över fyra och vi insåg att snart är det morgon för Lilja... Bildfyrverkeri!
 
Elina, Stella och Maya

Mariax2 dricker välkomsdrink...

Och det smaskades goda snittar!

Mingel i köket...

Jag och min fina Mia!


Fam Örn/Johansson

Dags för varmrätt!

Den som väntar på nåt gott...

Larson och Larsson

Lilla familjen!

Maria och Jonas superproffsiga dessert

Och här har vi dom!

En liten tjej som inte ville somna...

Hela gänget utom två sovande systrar

12-slaget!!!

Gott nytt år!

Fina Kim och Elina

Skål!

Tillslut somnade prinsessan i Marcus famn...
 
/Josefine
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Va fina ni är, allihop!! <3

2013-01-06 @ 20:01:43
URL: http://mamalarsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder!Vi kan väl boka in en dejt snart så vi får träffas! Kram!

2013-01-06 @ 21:34:35
Postat av: Hillevi

Kram Hillevi ( till kommentaren ovan😊)

2013-01-06 @ 21:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0