Barnmöbler

Liljas vaggan har blivit alldeles för liten, eller rättare sagt har Lilja blivit för stor. När Lilja ännu hette Sesam och bodde i magen ritade jag en spjälsäng som Marcus och hans Morfar började snickra på. Nu är den färdig och på plats och jag tycker att den blev så fin. Perfekt med två rejäla förvringlådor under när man bor lite trångt. Än så länge får den stå i vårt sovrum eftersom Lilja fortfarande äter varannan eller var tredje timme om nätterna. Vi har i alla fall börjat tömma vårt lilla rum som så småningom ska bli Liljas. Gästsängen har nu lämnat för att ge lite mer plats. Och det börjar mer och mer bli ett barnrum. En färgglad kristallkrona från IKEA är upphängd. Och jag ritade inte bara en spjälsäng. Precis innan jul lämnade jag en ritning på en bokhylla till Marcus fantastiska morfar. Och sen fick Lilja en fantastisk fin julklapp!
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh va fint det blev!! Tur att vi har vår möbelsnickare i släkten!! :)

2013-01-08 @ 12:17:10
URL: http://mamalarsson.blogg.se
Postat av: Hillevi

Vad fint! Där kommer lilja att trivas!

2013-01-08 @ 19:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0