Nypon

Denna vecka har inflammationen i bröstrygg och bäckenet blommat ut ordentligt och nätterna är hemska. Hade jag inte haft mitt lyckopiller Lilja så skulle jag nog börja tappa modet. Detta långa skov, som pågått sedan augusti, hör troligtvis ihop med graviditeten. Det brukar tydligen vara så för reumatiker, att under en graviditet mår man bättre än någonsin men efter förlossningen blir det deso sämre... Jag helammar fortfarande så någon behandling eller smärtlindring är inget alternativ. Akupunktur två gånger i veckan, sjukgymnastik, simning och strömplattor är det som jag kan ta hjälp av. Men det räcker tyvärr inte. Igår var jag inne i hälsobutiken life, efter att ha läst om att nyponpulver kan ha effekt. Så idag åt jag fil toppat med nyponpulver till frukost. Och jag håller tummarna att det kan hjälpa. Lite grann i alla fall...
 
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy tusan bort med det onda, du är en kämpe Josefine!Har hört och läst att nypon ska vara bra...hoppas hoppas! Kramar Lotta

Svar: Ja, nu får vi hålla tummarna för nyponen. Och om jag både äter pulver och dina kapslar så kommer kanske effekten dubbelt så snabbt =) kram
Josefine

2013-02-02 @ 17:28:06
Postat av: Hillevi

Finaste jossan! Jag önskar så du slapp detta, men du är fantastisk på att hålla modet uppe! Massa kramar!

Svar: Stor kram till dig, och du vi får styra upp konsertkvällen snart! Vi hörs.
Josefine

2013-02-02 @ 17:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0