First Aid Kit

Så här långt en alldeles underbar helg... Vår fredagkväll var så bra! Första gången jag och Marcus var ute på äventyr sen Lilja kom. Men eftersom vår lilla tjej ännu inte förstått meningen med att äta annat än bröstmjölk så var LIlja med sin mormor och morfar hos Alicia så att jag kunde amma under kvällens gång. Jag, Marcus, Hillevi, Jonas, Maria, Anders, Sara och Tom hade bokat biljetter till First Aid Kit. Vi träffades först på restaurang Norre Port där Evelina och Johan också kom och sällskapade. Efter att Lilja fått lite kvällsmat gick vi vidare till teatern. Och där hade jag en av mina största musikuppleveler. First Aid Kit, Klara och Johanna. Vilka begåvade tjejer! De skapade en magisk stämning och "Wolf", "Emmylou" och "America" var galet bra.
 
 
Efter att jag springit upp ammat (Jossan-Kossan har aldrig passat bättre) anslöt jag med de andra gobitarna på Foxen. Klockan var mycket för mig för att vara en fredag, då jag vanligtvis somnar i soffan framför Skavlan! Vi hade det så trevligt. Maria och Hillevis planeringsplaner inför bröllopet spårade ut mer och mer och jag skrattade så att magen fick ett rejält träningspass=). Vi tjejer dansade en låt innan det var dags att köra hem. Bästa kvällen på länge!
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: hillevi

Haha, ja vi fick väldigt många bra och kreativa idéer! Förväntningarna kommer vara på topp!!😃

2013-02-17 @ 18:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0